snowflower518

My Hands - Leona Lewis

Final Fantasy XIII 英文版主题曲 My Hands Leona Lewis

 

作曲 : Arnthor Birgisson/Ina Wroldsen
作词 : Arnthor Birgisson/Ina Wroldsen
I wake in the morning
清晨醒来
Tired of sleeping
厌倦了沉睡
Get in the shower
洗个澡
And my make my bed alone
独自整理好床

I put on my make up
化好妆
Talk into the mirror
对着镜子告诉自己

Ready for a new day Without you
准备没有你的新生活
And i walk steady on my feet
我迈着稳定的步伐
I talk my voice obeys me
聆听着自己的声音
I go out at night
在夜晚出去玩乐
Sleep without the lights
与黑暗同眠
And i do all of the things i have to
做一切我该做的
Keeping you on my mind
把你放在心里
But when i think I'll be alright
可是每当我觉得我会好的时候
I am always wrong cause
我却总是错的 因为
My hands
我的双手
Don't wanna start again
不想再重新开始
My hands
我的双手
No they don't wanna understand
不 它们并不想明白
My hands
我的双手
They just shake it try to break whatever piece i may find
它们只会颤抖着打碎我发现的一切
My hands
我的双手
They only agree to hold
它们只想握住
Your hands
你的双手
And they don't wanna be without
它们不想放开
Your hands
你的双手
And they will not let me go
它们不会让我放开
No they will not let me go
不 它们不会让我放开
I talk about you now
我正谈起你
And i do without crying
我并没有哭
I go out with my friends now
我正要和朋友出去
I stay home all alone
在家总是一个人
And i don't see you everywhere
我在哪里都没遇到你
And i can say your name easily
我可以轻易地说出你的名字
I laugh bit louder
我笑得更大声
Without you
没有了你
And i see different shades now
我看见了不同的夜色
And i I'm almost never afraid now
我已经不再害怕
But when i think i'll be ok
可是每当我觉得我快要好了
I am always wrong cause
我却总是错的
My hands
我的双手
My hands
我的双手
Don't wanna start again
它们不想重新开始
No they don't wanna understand
不 它们不想明白
My hands
我的双手
They just shake it try to break whatever piece i may find
它们只会颤抖着打碎我所发现的一切
My hands
我的双手
They only agree to hold
它们只想握住
Your hands
你的双手
No they don't wanna be without
不 它们不想离开
Your hands
你的双手
And they will not let me go
它们也不会让我放手
No they will not let me go
不 它们不会让我放手
Sometimes i wait
有时我会等待
I see them reaching out for you
看着它们伸手去触碰你
Quietly break
平静地破裂
whatever sheilds i spent so long building up
无论我花多少时间去为自己建造盾牌
I cannot fake
我不能再伪装了
Cause when they cry im almost broken
因为每次它们哭泣的时候我都是不完整的
They miss holding my baby
我的宝贝失去了庇护
My hands My hands
我的双手   我的双手
No they don't wanna understand
不 它们不想明白
They just shake it try to break whatever piece i may find
它们只会颤抖着打碎我所发现的一切
My hands
我的双手
Your hands
你的双手
They don't wanna be with us
它们不想我们在一起了
And they will not let me go
它们也不会让我放手
No they will not let me go
不 它们不会让我放手
My hands
我的双手
Don't wanna start again
它们不想重新开始
My hands
我的双手
No they don't wanna understand
不 它们不想明白
My hands
我的双手
They just shake it try to break whatever piece i may find
它们只会颤抖着打碎我所发现的一切
My hands
我的双手
They only agree to hold
它们只想握住
No they don't wanna be without
不 它们不想离开
Your hands
你的双手
Your hands
你的双手
And they will not let me go
它们也不会让我放手
No they will not let me go
不 它们不会让我放手

 

评论